Vi tog lite selfies på min mobil när vi var på väg till värtahamn.
Denna båt åkte vi med.

Tog en selfie med Hanna och en själv.
Utsikten från båt platsen (tog bilden innan båten seglade iväg)
Jag och min vän Annie 
Leo fotade Annie i smyg haha
Selfie innan vi fick vår mat haha. 
Fin utsikt från Sundäck. Tror det är vässarö asså ön på bilden haha! 
Ute på Sundäck och bilden blev fett cool pga belysningen ute på däcket.
Selfie med min vän Leo inne på discot.
Jag och min vän Hanna
där var vi i Tallinn på en busstur i Östra Tallinn tror jag vi var, jag sov under det mesta på bussturen så jag hörde inte så mycket haha..
Tog en bild på fina kusten i Tallinn! Nu låter jag resten av bilderna tala för sig själv!
Detta är något slott i tallinn tror jag, fint var det iaf. 


Där var vi i Tallinn och gick runt lite. 
Nu kommer det bilder från båten igen! 
Jag och min vän Aida hade nyss satt oss inne i båten, passade på att ta en bild på oss haha.
Blåste som fan på kvällen ute på däcken.
Jag och hanna igen. 
Nu låter jag bilderna tala för sig själv igen! 

Vi var även och körde karaoke. Det är inte ja på bilden det är några andra.
Haha jag tog denna bild när vi var på väg hem. 
Bild på mig och Hanna! 

Nu är bilderna slut eller har några kvar men dom är lite mer privatare ja ni fattar.. Hoppas ni är nöjd med detta inlägg, har fan suttit i över 1 timme för att det skulle bli ett bra inlägg för er. Så var nöjd för fan haha.. Men ha det så bra, godnatt!

Kommentera

Publiceras ej