Skriver lite snabbt om min dag! 

Jag började med att gå i skolan började 08:30 och slutade 15:15! Lång dag eller en ut av de kortaste dagarna vi har i 7:an! Men efter skolan så åkte jag pappa och Molly (hunden) till hårga och då frågade jag min kompis om hon och jag kunde vara, och det kunde vi! Sedan så gick vi en promenad och stötte på trevligt folk som jag "kände" till eller vad man ska säga.. Men då blev vi där ett tag och pratade och hade trevligt och de hade också en hund så då fick Molly träffa deras hund Selma! Imorgon ska jag till dom igen! Men det var lite om min dag! Hej då! 
Bjuder på denna fina bild haha! 

1 kommentarer

Kajsa

30 Aug 2014 00:33

Vad heter hon/han du var med? :)

Svar: Hej hon ville inte bli nämnd här på bloggen tyvärr :/..
Ellie Olsson

Kommentera

Publiceras ej