4:an och 5:an var de värsta tiderna i mitt liv.. 

Nu ska jag berätta lite om 4:an! Jag vill helst inte minnas 4:an, för hade inga vänner, eller ingen ville vara med mig osv.. Så gick alltid ensam på rasterna, det var sällan något sa "hej vill du vara efter skolan?" Och varje gång någon i klassen frågade de sa jag nästan alltid "ja"! Men senare vid sen hösten började en ny kille på vår skola och i min klass.. Först var han snäll och trevlig osv.. Men sen efter ett tag började han vara elak mot mig och det över gick till psykisk mobbning (han sa många hemska ord) och jag hade direkt inga vänner då.. De ända de gjorde var att fråga mig hur jag mådde när jag var ledsen -.-... Men aldrig annars... Typ 3 månader innan skolavslutningen så var jag alltid med en tjej som gick i min klass hon var/är jätte snäll! 


Nu kommer vi till det värsta.. Alltså 5:an.. Början av 5:an trodde jag mobbningen hade slutat men nej de hade den inte.. För det började ännu en ny kille i våran klass, jag trodde han skulle vara snäll men nej de var han inte... Mobbningen blev värre i 5:an, båda killarna spottade på mig kastade skor på mej och sa as fula ord.. (Ni vet vilka jag menar de "nya" killarna)! Det var väldigt nära på att jag tänkte byta till en annan skola men blev aldrig.. Såklart så fortsatte mobbning och blev lite värre och jag hade tankar kring att polis anmäla de 2 st killarna som mobbade mig.. De ljög och sa massa skit om mig som var ren bluff.. Men en sak var iaf bra jag fick iaf lite vänner och brukade för de mesta inte gå ensam på rasterna! Men jag kommer aldrig förlåta dessa killar vad de har gjort mot mig! Hoppas dom lever med ett dåligt samvete! 

Kommentera

Publiceras ej